Szilveszter

 2008.12.31. 06:25

Mindjárt indulok dolgozni, és január 1-én este 8kor végzek. Mindenkinek kellemes szilveszteri mulatozást kívánok, és adjon az Isten szebb jövő évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://csviktor.blog.hu/api/trackback/id/tr3849789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2008.12.31. 07:36:04

"részvétem"...Én éppen ilyen dolgokért hagytam ott a jobbik állásomat, mert nem volt ünnep számomra. Egy ember életében nagyon fontos, hogy ugyanúgy tudjon pihenni, ünnepelni, mint majdnem az egész ország. A családi életemet, nem akartam tönkre tenni! Kizsigerezik az embert!!!
Boldog Új Évet! Jobbat!
süti beállítások módosítása